فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

شطرنج رشته دانشگاهی شد

طرح راه اندازی دوره كاردانی مربیگری پایه شطرنج كه از سال 89 به دانشگاه جامع علمی کاربردی پیشنهاد شد سرانجام به تصویب رسید و گامی دیگر در رشد و توسعه رشته شطرنج برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، این طرح با همكاری دانشگاه جامع علمی كاربردی به اجرا در خواهد آمد و فدراسیون شطرنج از مهر ماه سال 1391 از طریق آزمون ورودی این دانشگاه و انجام مصاحبه تخصصی، اقدام به جذب و تربیت دانشجو در این رشته خواهد نمود.

محمدتقی ابراهیم زاده مسئول كارگروه راه اندازی این دوره در گفتگو با سایت فدراسیون گفت:

آموزش آكادمیك، نیاز واقعی تمامی رشته های ورزشی است و بی تردید ورود به صحنه رقابت های بین المللی نیازمند حركت در تمامی زمینه ها و بویژه در حوزه دانشگاه است.

وی که ریاست کمیته پژوهش فدراسیون شطرنج را نیز بر عهده دارد، افزود: عملیات اجرایی و طراحی دروس این دوره با موافقت رئیس محترم فدراسیون، از خرداد ماه سال 89 آغاز و پس از استفاده از تجارب مربیان مجرب و برگزاری جلسات متعدد با كارشناسان این دانشگاه، در نهایت، طرح مذکور در جلسه مورخ 4/10/90 به تصویب رسید که گامی بزرگ در تحقق اهداف علمی پژوهشی جامعه شطرنج محسوب می شود.

ابراهیم زاده اشاره کرد: با توجه به گستره منابع علمی و آموزشی رشته شطرنج و پیشنهاد دانشگاه جامع، طرح راه اندازی این دوره در مقطع كارشناسی با عنوان مربیگری حرفه ای شطرنج نیز به این دانشگاه ارائه خواهد شد.

وی همچنین از همكاری و همفكری تمامی عوامل اجرایی طرح، قدردانی و اظهار امیدواری كرد با راه اندازی رشته دانشگاهی شطرنج، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش رشته اندیشه محور شطرنج باشیم.

گفتنی است تسهیلات و مشوقهای ویژه ای برای دانشجویان این دوره در نظر گرفته شده است که جزئیات آن در اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد




درباره : شطرنج رشته دانشگاهی شد , ,
برچسب ها : شطرنج رشته دانشگاهی شد ,
بازدید : 504
[ دو شنبه 7 بهمن 1390 ] [ 1:17 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()
:: تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب اسد اچ دی
  • وب دی ال سان
  • وب عکس
  • وب هاست