فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

پایان میزبانی باشکوه جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان در تهران/ وقتی نماینده ایران تاریخ ساز شد

میزبانی باشکوه ایران در رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان و در پی آن کسب نتیجه خیره کننده و درخشان نماینده ایران مهر تاییدی بود بر توانمندی ایران در برگزاری چنین رویدادهای مهمی و اثرات این میزبانی خیلی زود و با نایب قهرمانی بانوی شایسته شطرنج ایران به اثبات رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مراسم اختتامیه رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان با حضور مسئولان سیاسی و ورزشی، خانواده بزرگ شطرنج و جمع زیادی از علاقه مندان،پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی برگزار شد.

در این مراسم شهین دخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان، دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان،علیرضا عسگری ذیحساب و مدیر کل امور مالی وزارت ورزش و جوانان، دکتر شجیع سرپرست دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، فاطمه سلیمی مشاور مدیر کل و معاون امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان، ایلکا رئیس اداره ورزش و جوانان شمالشرق تهران و ... حضور داشتند.

پریچهره: خادم الشریعه فعل خواستن را به توانستن صرف کرد/ همه برای میزبانی هرچه بهتر رقابتها بهما کمک کردند

نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون شطرنج در ابتدای مراسم اختتامیه رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان ضمن خوشادگویی به حاضرین و با اشاره به این میزبانی عنوان کرد: خیلی های میگفتند این میزبانی ریسک بزرگی است که میزبان برترین شطرنجبازان جهان باشیمو خوشبختانه خداوند متعال این قدرات را به ما داد و همه نیز دست به دست هم دادند و با همت و تلاش همه امور به خوبی پیش رفت.

وی افزود: از همه مدعوین و مسئولان محترم به خصوص خانم ملاوردی معاون محترم رئیس جمهور، دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان و مقام عالی وزارتخانه و معاونان محترم ایشان در وزارت ورزش و جوانان از جمله دکتر سجادی و خانم شهریان،دکتر احمدی، دکتر مناف هاشمی ، علیرضا عسگری مدیر کل محترم امور مالی  وزارت ورزش و جوانان و ...که از ابتدا برای میزبانی هر چه بهتر به ما کمک کردند سپاسگزارم و همچنین از سفرای محترم کشورهای خارجی که دعوت ما را پذیرفته و در مراسم اختتامیه حضور دارند تشکر می کنم. 

سرپرست فدراسیون شطرنج ادامه داد: از اینکه دختر خوب ایرانی ما توانسته فعل خواستن را به توانستن صرف کند بسیار خوشحالیم و از خانواده وی برای حمایتها و پشتیبانی های بی دریغ تشکر می کنیم. همچنین از مربی وی که تاثیر خوبی بر روند عملکرد این نماینده شایسته کشورمان داشت ممنونیم.

در ادامه این جلسه و پس از سخنرانی مسئولان حاضر در مراسم که از ایتدای برگزاری جلسات ستاد برگزاری رقابتها در جریان امور مربوط به میزبانی بودند و حمایت خود را دریغ نکردند مراسم اهدای جوایز آغاز شد.

بر این اساس جوایز نقدی و غیر نقدی این رقابتهای بین المللی به 12 شطرنجباز برتر حاضر در مسابقات اهدا شد. سارا سادات خادم الشریعه نماینده دشایسته کشورمان موفق شد در این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند. ونجون جو از چین و شوئه ژائو دیگر هموطن وی به ترتیب اول و سوم شدند.

گفتنی است رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان 22 بهمن تا 4 اسفندماه به میزبانی استان تهران برگزار شد.




بازدید : 541
[ چهار شنبه 5 اسفند 1394 ] [ 20:34 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب اسد اچ دی
  • وب دی ال سان
  • وب عکس
  • وب هاست