فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

دانلود برنامه بازی آنلاین پایگاه شطرنج

 





Download
حجم فایل 69.184 KB

 

 




درباره : دانلود برنامه بازی آنلاین پایگاه شطرنج , ,
برچسب ها : دانلود برنامه بازی آنلاین پایگاه شطرنج ,
بازدید : 593
[ یک شنبه 22 بهمن 1391 ] [ 22:58 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()

بادن بادن 2013 با حضور ستارگان شطرنج

 

بادن بادن با حضور آناند ، کاروآنا ، آدامز ، نایدیچ ، میر و فریدمن ،
پیروزی کاروانا در دور اول ،دیدن زنده بازیها

کاروانا با پیروزی بر میر اولین امتیاز کامل بازیهای تراز 19 بادن بادن را کسب کرد،اناند برابر ادامز و نایدیچ برابر فریدمن به تساوی رضایت دادند.



ادامه مطلب


برچسب ها : بادن بادن 2013 با حضور ستارگان شطرنج ,
بازدید : 486
[ شنبه 21 بهمن 1391 ] [ 20:43 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()


 

دو دوره کلاس داوری درجه 3 ( ویژه آقایان و بانوان)از تاریخ 4 لغایت 9 دی سال جاری در شهر ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج،در این دوره ها در بخش آقایان جمعا 23 نفر شرکت نمودند که از این میان، 15 نفربه اسامی (سعدی احمد مهری، شیرزاد اقتدار، ابراهیم بهنام، یوسف حلاج نقدی، فرهاد دادش پور، یوسف داداش پور،بهنام داداش پور قوشچی، قهرمان رحمانپور،احسان صادقی درشکی، الیاس گل محمدی، ارسلان مامند، اسمعیل محمد یاری، سید محمد میر کریم زاده، علی نجف زاده، رسول واعظی قوشچی) و در بخش بانوان جمعا 25 نفر شرکت نمودند که از این میان، 22 نفربه اسامی (افسون افتخاری، فرانک اوجارودچی، زهره اوردخانی، مهناز ایمان زاده، فاطمه بابازاده، زهرا جباری کهنه شهری، الهام حجت خواه، لاله حسامی افشار، راضیه حسین شریف زاده، طاهره حمیدی، سولماز خلیل نژاد، شهلا خیاطی نقده، زلیخا رحیم زاده، هنگامه رنجبر، صغری سعیدپور، عادله صادقی مقدم، مریم طالعی قره قشلاقی، سعیده قربانی برنج آبادی، اکرم محمودیان، آیلار لطفی، مینا یوسف پور، مینو یوسف دوست) موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی شدند، لازم بذکر است قبول شدگان آقایان با کد دوره361 و بانوان با کد دوره 362، می بایست از طریق سیستم جامع فدراسیون  اقدام به درخواست و صدور کارت داوری خود نمایند.




برچسب ها : اسامی قبول شدگان کلاس داوری درجه 3 استان آذربایجان غربی ,
بازدید : 493
[ پنج شنبه 12 بهمن 1391 ] [ 20:32 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()


پوریا درینی استاد بزرگ شد

عنوان استاد بزرگی پوریا درینی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی شطرنج به وی اعطا شد.

  ادامه خبر ...

 





برچسب ها : پوریا درینی استاد بزرگ شد ,
بازدید : 439
[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 20:30 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()

 

یک دوره کلاس مربیگری درجه 3 کشور از تاریخ 9 لغایت 13 دی سال جاری در شهر تهران برگزار که اسامی قبول شدگان در این دوره به شرح زیر اعلام می شود.

  به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج،در این دوره جمعا 25 نفر شرکت نمودند که 18 نفر به  اسامی (هاشم عباس زاده، بهروز رزاقی، علی سجاد رضوانی، رضا فلاحت گر، مهدی قنبری، علی اصغر پله پور کلور، سید محمد رضا دریاباری، اسماعیل جلالی، علی عنابستانی، شاهرخ مجتبایی، مهدی عالمی، میثم قلندری شمامی، حسین خوش منظر، سید محمد رضا نقیبی هاشمی، محمد رضا نوردیده، علی اصغر درودیان، سید محمد رضا حسینی نامی، محمد رضا علیزاده) موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی شده اند.

  لازم بذکر است قبول شدگان می بایست از طریق سیستم جامع فدراسیون ( کد دوره 340) اقدام به درخواست و صدور کارت مربیگری خود نمایند.




برچسب ها : اسامی قبول شدگان کلاس مربیگری درجه 3 آقایان استان تهران ,
بازدید : 421
[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 20:20 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()

 

یک دوره مسابقه جدول بسته ، از تاریخ 4 لغایت 10 اسفند سال جاری، در محل هیئت شطرنج استان هرمزگان برگزار می شود

دراین دوره از مسابقات که بصورت جداول بسته برگزار می شود، شهرام سالاری داور بین المللی شطرنج، بعنوان سرداور مسابقات حضور دارند




برچسب ها : مسابقه جدول بسته استان هرمزگان ,
بازدید : 464
[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 20:19 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()


پایان مسابقات جام فجر 90

مسابقات جام فجر 90 که از تاریخ شانزدهم لغایت بیست و دوم بهمن ماه با حضور 40 شطرنجباز در سالن اندیشه شیراز جریان داشت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. این مسابقات به سرداوری علی اکبر بخت زاده و داوری خانم ها اسکندری و مکتبی در 7 دور برگزار گردید.

نفرات برتر

1-  استاد بین المللی حسن عباسی فر با 7 امتیاز

2- حمید رضا اسماعیلی با 5.5 امتیاز

3- مجتبی صفری اسکندری با 5 امتیاز و پوئن شکنی28.5

4- آرش شاه زمانی با 5 امتیاز و   پوئن شکنی 25.5

5- محمد رضا اپروز با 5 امتیاز و پوئن شکنی 25

6- حسین زارع با  5 امتیاز و پوئن شکنی 24.5

بهتریت بازیکن دختر فاطمه امینی و بهترین بازیکن زیر 14 سال الناز گلرنگ هر دو با 4 امتیاز

 




برچسب ها : پایان مسابقات جام فجر 90 ,
بازدید : 427
[ شنبه 29 بهمن 1390 ] [ 15:6 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()

 

 

شطرنج رشته دانشگاهی شد

طرح راه اندازی دوره كاردانی مربیگری پایه شطرنج كه از سال 89 به دانشگاه جامع علمی کاربردی پیشنهاد شد سرانجام به تصویب رسید و گامی دیگر در رشد و توسعه رشته شطرنج برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، این طرح با همكاری دانشگاه جامع علمی كاربردی به اجرا در خواهد آمد و فدراسیون شطرنج از مهر ماه سال 1391 از طریق آزمون ورودی این دانشگاه و انجام مصاحبه تخصصی، اقدام به جذب و تربیت دانشجو در این رشته خواهد نمود.

محمدتقی ابراهیم زاده مسئول كارگروه راه اندازی این دوره در گفتگو با سایت فدراسیون گفت:

آموزش آكادمیك، نیاز واقعی تمامی رشته های ورزشی است و بی تردید ورود به صحنه رقابت های بین المللی نیازمند حركت در تمامی زمینه ها و بویژه در حوزه دانشگاه است.

وی که ریاست کمیته پژوهش فدراسیون شطرنج را نیز بر عهده دارد، افزود: عملیات اجرایی و طراحی دروس این دوره با موافقت رئیس محترم فدراسیون، از خرداد ماه سال 89 آغاز و پس از استفاده از تجارب مربیان مجرب و برگزاری جلسات متعدد با كارشناسان این دانشگاه، در نهایت، طرح مذکور در جلسه مورخ 4/10/90 به تصویب رسید که گامی بزرگ در تحقق اهداف علمی پژوهشی جامعه شطرنج محسوب می شود.

ابراهیم زاده اشاره کرد: با توجه به گستره منابع علمی و آموزشی رشته شطرنج و پیشنهاد دانشگاه جامع، طرح راه اندازی این دوره در مقطع كارشناسی با عنوان مربیگری حرفه ای شطرنج نیز به این دانشگاه ارائه خواهد شد.

وی همچنین از همكاری و همفكری تمامی عوامل اجرایی طرح، قدردانی و اظهار امیدواری كرد با راه اندازی رشته دانشگاهی شطرنج، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش رشته اندیشه محور شطرنج باشیم.

گفتنی است تسهیلات و مشوقهای ویژه ای برای دانشجویان این دوره در نظر گرفته شده است که جزئیات آن در اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد




درباره : شطرنج رشته دانشگاهی شد , ,
برچسب ها : شطرنج رشته دانشگاهی شد ,
بازدید : 494
[ دو شنبه 7 بهمن 1390 ] [ 1:17 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()


تفکرات نجومی بازی شطرنج


یک پرسش کلیدی وجود دارد که پژوهشگران بسیاری در پاسخ به آن کوشیده اند
: «آیا در بازی شطرنج تفکری برگرفته از حرکات ستارگان حکمفرماست»

در شطرنج 8 سطر و 8 ستون و در علم نجوم قدیم 12 برج و 12 خانه وجود دارد.
در شطرنج 6 مهره (شاه، وزیر، فیل، اسب، رخ و پیاده) و در علم نجوم قدیم 7 سیاره (خورشید، ماه، زهره، عطارد، مریخ، مشتری و زحل) هست.

 




ادامه مطلب


بازدید : 441
[ جمعه 7 بهمن 1390 ] [ 1:1 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()

رییس فدراسیون شطرنج در رقابتهای شطرنج دهه فجر تبریز :

 

قرارگرفتن در جمع 20 تیم برتر جهان در المپیاد استانبول هدف اصلی فدراسیون است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رییس فدراسیون شطرنج در حاشیه بیستمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی دهه فجر در تبریز از قرار گرفتن ایران در جمع 20 تیم برتر جهان در المپیاد جهانی استانبول به عنوان هدف اصلی این فدراسیون یاد كرد.

محمدجعفر كامبوزیا (نایب رئیس فدراسیون بین المللی شطرنج)افزود: توسعه شطرنج همگانی در بین خانواده ها ازدیگر برنامه های این فدراسیون برای ترویج و رشد این رشته فكری است.

وی گفت: با همگانی كردن این رشته و بردن آن به مهد كودك ها، پارك ها و میان خانواده ها استعدادهای این رشته شناسایی و در رشد شطرنج كشور مثمر ثمر واقع خواهد شد.

وی، از به كار گیری مربی خارجی طراز اول برای هدایت و آموزش شطرنج بازان ملی پوش خبر داد و افزود: در نظر داریم یك مربی خارجی به صورت دوره های سه ماه بر سر تیم های ملی قرار گیرد و آخرین دانش روز این رشته را به شطرنجبازان ملی پوش بیاموزد.

كامبوزیا همچنین از تلاش فدراسیون برای كسب میزبانی مسابقات مختلف بین المللی و فراهم كردن زمینه حضور شطرنجبازان مطرح در این مسابقات خبر داد.

وی اضافه كرد: تبریز كه از رقابت های بین المللی جام فجر میزبانی می كند این توانایی را دارد تا دیگر مسابقات را نیز به خوبی میزبانی كند و در صورت گرفتن امتیاز میزبانی مسابقات بین المللی، تبریز در اولویت خواهد بود.

وی همچنین سطح فنی و كیفی رقابت های جام فجر تبریز را خوب برشمرد و گفت: با حضور شطرنجبازان خوبی از كشورهای مختلف، شطرنجبازان ایرانی مسابقات خوبی را تجربه کردند و باید زمینه ای فراهم كنیم تا تعداد بیشتری از شطرنج بازان خارجی و مطرح در این رقابت ها حضور یابند و ورزشكاران ما نیز خود را محك بزنند




درباره : رییس فدراسیون شطرنج در رقابتهای شطرنج دهه فجر تبریز , ,
برچسب ها : رییس فدراسیون شطرنج در رقابتهای شطرنج دهه فجر تبریز ,
بازدید : 460
[ دو شنبه 3 بهمن 1390 ] [ 3:10 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()
:: تعداد صفحات : 19
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب اسد اچ دی
  • وب دی ال سان
  • وب عکس
  • وب هاست